loading...
سایت رسمی امیر قیامت
Mostafa بازدید : 2944 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (7)

آهنگ جدید و شنیدنی امیر قیامت بنام  گرامافون پیشنهاد میکنم از دست ندید.
(باعرض پوزش بخاطر تاخیر در پخش) 
 

 

  

 

 

              Download128                                                           Download  320

 

 

                                                                         

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط reza در تاریخ 1393/12/07 و 19:16 دقیقه ارسال شده است

سلام دادا امیر خیلی ممنون لطف کن درباره بسلامتی عشق ی آهنگ بخون خیلی دوست دارم

این نظر توسط امیر در تاریخ 1393/05/31 و 11:38 دقیقه ارسال شده است

سلام رفیق عالی بود میگم تازه میخوام شروع کنم تکس ندارم باید چیکار کنم
پاسخ : سلام.سعی کن خودت بنویسی
چون یه شعرو کسی ک نوشته میتونه خوب اجرا کنه.تو میتونی تکست هم بخری ولی اگه خودت بنویسی بهتره.

این نظر توسط Behzad در تاریخ 1393/05/13 و 1:43 دقیقه ارسال شده است

سلام دادا قیامت خیلی عالی هستی...میشه لطفا اهنگی درباره به سلامتی بخونی...http://www.amirghiyamat.rozblog.com/images/smilies/smile (12).gifhttp://www.amirghiyamat.rozblog.com/images/smilies/smile (2).gifhttp://www.amirghiyamat.rozblog.com/images/smilies/smile (2).gif

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php

این نظر توسط ساق بلند در تاریخ 1393/04/13 و 0:40 دقیقه ارسال شده است

ایول امیر جون همیشه تکی این اهنگ هم مثل بقیه اهنگات عالی بود راستی ویدیو داره یا نهشکلکشکلک

این نظر توسط mehrzad در تاریخ 1393/04/05 و 12:29 دقیقه ارسال شده است

veryvery nice...........شکلکشکلک

این نظر توسط arsham در تاریخ 1393/04/04 و 23:54 دقیقه ارسال شده است

سلام یه خسته نباشی گرم به امیر قیامت گل
داش خسته نباشی
خدای جواب سوال منو بدین این چندمین نظری که دارم میزارم
داش صاحب این سایت خود امیر قیامته؟؟؟؟
اگه این سایت امیر قیامته تو یکی از این مصاحبه هاش گفته بود هرکی دوست داشته باشه داستان زندگیشو میتونه بنویسه برام بفرسته من براش شعر کنمش میخوام بدونم هنوزمم سر حرفشه ؟؟؟؟؟
خدا جواب منو بدین دیگه خسته شدم از این قدر پرسیدمو ولی اخرشم جواب ندیدم بازم یه خسته نباشی به امیر قیامت صاحب این سایت شکلک
پاسخ : سلام من واست میل فرستادم...
تو قسمت ارتباط بامدیر اگه چیزی میخوای بفرست.
این وب مدیرش خود امی نیست ولی من باهاش در ارتباطم ومیتونم حرفاتوبه گوشش برسونم.مخلص همه..عشقین


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 176
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 306
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 196
  • بازدید ماه : 672
  • بازدید سال : 2,358
  • بازدید کلی : 397,126