loading...
سایت رسمی امیر قیامت
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط M در تاریخ 1398/02/01 و 5:37 دقیقه ارسال شده است

واقعا سلطان دیس لاو برازنده ی امیر قیامت
وقتی میخونی حال میکنم با صدات با تکس اهنگت مخصوصا اهنگ حلالت نمیکنم را انگار برای زندگی من خوندی
فکر میکردم فقط با من بودی محرم
چطور ی اهنگ اینقدر میتونه به درد دل یک نفر نزدیک باشه
و در اخر ( بی لیاقتی که بی قیامتی) حال کردم با این تیکه متنت و اهنگت

این نظر توسط حسین در تاریخ 1397/05/04 و 16:58 دقیقه ارسال شده است

اسم اهنگ وتاریخ انتشار لطفا بنویسید معلومه ازاون ترکاس که عالی میشه... درضمن ممنون امیرجان من مثل بقیه نمیگم دوستتدارم ... اهل خالی بندیم نیستم اما صدا وتکست هات عالی هستن مثل همیشه

این نظر توسط مهدیه در تاریخ 1394/11/28 و 19:12 دقیقه ارسال شده است

مهدیه هستم طرفدار اتیشه تمام اهنگهای امیر دارم از اول تا الان حتی کلیپ های تصویری حتی زمانی که نمی خونی به خدا رپ گوش ن میکردم فدات شم امیدوارم موفق باشی چجوری میتونم باهاتون ارتباط داشته باشم بنام نامی دیس لاو

این نظر توسط مهدیه در تاریخ 1394/11/28 و 19:05 دقیقه ارسال شده است

سلام من یه دختره 19 ساله اهل مشهد هستم بخدا بارها باصدای امیر گریه کردم .ولی متاسفانه اهنگ آخر امیر بنام کپی برابر اصل روی کاور موسیقی نام کاربری گذاشته بود واسه تلگرام که دروغ بود و از من سوء استفاده شد خواهشا به این موضوع رسیدگی کنید عاشقتم امیر آرزوم ببینمت

این نظر توسط قاسم در تاریخ 1394/08/18 و 0:40 دقیقه ارسال شده است

سلام چطوری پس خواهشا ی کانال تو تلگرام درس کن صداتو بشنویم و عکسای قشنگتو دمت گرم

این نظر توسط _ در تاریخ 1394/03/23 و 15:19 دقیقه ارسال شده است

سلام

امیررر خیلی دوست دارم

فدایی داری دایی

این نظر توسط bvahram در تاریخ 1394/02/10 و 16:59 دقیقه ارسال شده است

امیر عاشقتم بهرامم خیلی دوست دارم با هم یه اهنگ بدیم بیرون البته نظر تو هم مهمه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 176
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 306
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 701
  • بازدید سال : 2,387
  • بازدید کلی : 397,155